Reclamații
Mecanismul de solutionare al reclamatiilor
FORMULAREA RECLAMAȚIILOR SI A SESIZĂRILOR
Orice reclamație referitoare la livrarea comenzilor sau comenzile efectuate se va face în scris, de către Client/Cumparator/Utilizator, persoană fizică sau juridică, și poate fi trimisă prin următoarele căi de comunicare pentru a dovedi trimiterea acesteia:
- Prin curier sau poșta cu confirmare de primire la adresa STR. SPLAIUL UNIRII NR. 313, ET. 3, CLADIREA C1-U8, D5, CAMERA 23, SUPRAFAȚĂ DE 108 MP, SECTOR 3, BUCUREȘTI;
- Prin intermediul serviciilor electronice de e-mail, trimisă scanată pe adresa INFO@NUTRISENTIAL.RO
CE TREBUIE SĂ CUPRINDĂ RECLAMAȚIA PENTRU A FI VALABILĂ?
Orice reclamație primită trebuie să cuprindă obligatoriu următoarele date pentru a fi luată în considerare: Nume, prenume sau denumirea completă a firmei (dacă este cazul), date de identificare ale comenzii, motivul depunerii reclamației, denumirea completă a expeditorului/destinatarului, adresă, numărul de telefon, datele de facturare, e-mail, felul comenzii.
CINE ARE DREPTUL DE A FACE RECLAMAȚIE?
Orice persoana fizica sau juridica interesata si a carui drept a fost lezat.
OBIECTUL RECLAMAȚIEI ȘI SESIZĂRILOR
Obiectul reclamației dumneavoastră îl poate constitui unul dintre următoarele lucruri sau toate cumulate:
- Conduita profesională a angajaților NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL;
- Pierderea, furtul sau degradarea coletului dvs. – aici trebuie să verificați drepturile dvs. în relația cu transportatorul în vederea asigurării răspunderii și formulării reclamației către aceștia. Cu excepția cazurilor de pagube premeditate sau neglijență evidentă a curierului, furnizorul serviciului răspunde doar din momentul acceptării bunurilor în vederea livrării trimiterilor poștale și până la livrarea la destinatar. În momentul în care bunurile au fost acceptate se consideră că le-ai primit în perfectă stare.
- Nerespectarea timpului de livrare a comenzii sau nerespectarea timpului de predare a trimiterilor de către firma de curierat conform contractului încheiat între firma colaboratoare și NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL;
- Alte obiecții referitoare la calitatea serviciilor prestate de către NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL.
*Reclamațiile cu privire la colete, ambalaj, greutate, integritatea coletului se fac la recepția coletelor și nu ulterior livrării acestora deoarece nu vor fi luate în considerare de firma transportatoare. În acest sens puteți încheia un proces verbal de constatare împreuna cu agentul de curierat ce a livrat produsele sau ne puteți contacta imediat pentru informații suplimentare.
TERMEN RECLAMAȚII
- Termenul cu privire la reclamațiile adresate firmelor de curierat este de 10 zile de la data preluării bunului.
- Termenul cu privire la reclamațiile efectuate privind defecte din fabricație trebuie aduse la cunoștință Vanzatorului la momentul când le-ați observat și anume imediat după deschiderea coletului, dar nu mai tarziu de 3 zile de la primire;
- Termenul cu privire la reclamațiile de conformitate ale produsului se efectuează în 30 zile de la recepționarea acestuia prin informarea Vanzatorului despre viciile ascunse și probarea acestora.
- Reclamațiile cu privire la funcționarea produsului în perioada garanției se efectuează pe toată perioada garanției (12 luni sau 24 de luni, după caz), în funcție de caracteristicile produsului și respectarea termenilor și condițiilor de acordare a garanției legale.
DOCUMENTELE NECESARE DEPUNERII RECLAMAȚIEI (ALTA DECÂT CEA LEGATĂ DE GARANȚIE)
- Cerere reclamație pe care o poți descărca de aici.
- Dovada comenzii efectuate;
- Dovada achitarii contavalorii bunurilor;
- Documente fiscale care atestă plata transportului trimiterii (după caz);
- Proces verbal constatator – dacă este cazul.
Lipsa furnizării documentelor obligatorii (in funcție de natura reclamației) pentru procesare duce la imposibilitatea soluționării reclamației.
Termenul de soluționare al reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la data depunerii acesteia și primirii confirmării de înregistrare din partea noastră.
LIMITAREA RESPONSABILITĂȚII ÎN CAZUL RECLAMAȚIILOR
NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL, nu răspunde în următoarele cazuri:
- NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora/caz fortuit.
- Trimiterea a fost primită fără obiecții de către destinatar în prezența firmei de curierat;
- Orice defect sau caracteristică cauzată produsului strict din vina cumpărătorului;
- Omisiuni privind datele de livrare, adrese incorecte, amânări, redirecționări etc.
DESPAGUBIRI
Firmele de transport colaboratoare răspund de trimiteri numai pe perioada când aceștia se află în posesia coletelor, așadar orice reclamație trebuie să fie efectuată în prezența agentului de curierat:
- în caz de pierdere, furt sau distrugere totală;
- în caz de pierdere parţială, distrugere parţială sau deteriorare.
Termenul de plata a despagubirilor oferite de către firmele de curierat în urma înregistrării reclamațiilor este de maxim 30 de zile calendaristice de la data soluționării reclamatiei efectuate, plata făcându-se fie prin transfer bancar, în urma analizei documentelor puse la dispozitie de utilizator/client sau de NUTRISENTIAL HEALTHCARE SRL, astfel se constată că în baza Termenilor si Conditiilor firmei colaboratoare, acesta este îndreptatit să primească o suma de bani cu titlu de despagubire, numai dacă este cazul.
Pentru a evita eventualele discuții suplimentare legate de integritatea coletului tău, te rugăm să îl verifici în prezența curierului și să ne suni imediat ce coletul prezintă probleme precum și să ne transmiți materiale foto sau video ce demonstrează integritatea acestuia.
MAI MULTE DETALII LEGALE DESPRE IMPLEMTAREA RECLAMAȚIILOR CĂTRE FIRMELE DE TRANSPORT COLABORATOARE AICI:
FAN CURIER: https://www.fancourier.ro/conditii-generale-privind-furnizarea-serviciilor-postale/
DPD CURIER: https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/tips-tricks/solutionarea-reclamatiilor/
SAMEDAY CURIER: https://sameday.ro/termeni-si-conditii/ – CAPITOLUL 8 – SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR PRIMITE DE LA UTILIZATORI